در اصفهان کجاست

7 تا از بهترین بریانی های اصفهان + آدرس، شماره تماس

بریان یا بریانی یک غذای محلی معروف است که مورد علاقه‌ی اهالی شهر و گردشگران قرار دارد. حتما از خود پرسیده اید بهترین بریانی اصفهان کجاست؟ در این مقاله بهترین بریانی های اصفهان را به شما معرفی میکنیم.این غذا از گوشت خالص گوسفند تهیه می‌شود و طعم بسیار گرم و لذیذی دارد. اصفهانی‌ها این غذا را به عنوان یک انتخاب عالی برای ناهار می‌شناسند و به طور ویژه در روزهایی که دل به غذای سنتی و مقوی دارند، بریان را انتخاب می‌کنند.

این غذا با استفاده از تنوع چشمگیر ادویه‌ها و افزودن گرما به آشپزی، خاصیت چرب و دلچسب خود را به ارمغان می‌آورد. بوی و طعمی که از این غذا به مشام می‌رسد، سلیقه‌ی هر کسی را فراتر از اصفهان می‌برد و در سفره‌های خانوادگی و میهمانی‌ها به عنوان یک غذای لذیذ و ارزشمند شناخته می‌شود ما اینجا 7 تا از بهترین بریانی های اصفهان را به شما معرفی میکنیم.

همچنین ما در 8 تا از بهترین سوغات اصفهان نیز راجب بریانی توضیح دادیم.

نمایی از بهترین بریانی های اصفهان

1-بریانی اعظم بهترین بریانی اصفهان

بریانی اعظم یکی از بهترین بریانی های اصفهان است. این بریانی در کوچه نیک‌پی با همت مرحوم پهلوان علی اخوان و عبدالکریم اخوان در سال ۱۲۹۵ شمسی تأسیس شد و پس از گذشت ۳۰ سال به کوچه دروازه دولت منتقل شد. در سال ۱۳۷۲ شمسی، بریانی اعظم به خیابان چهارباغ پایین منتقل شد و از آن زمان به عنوان شعبه یک بریانی اعظم شناخته می‌شود و این بریانی چهار شعبه در اصفهان دارد.

این بریانی با تاریخچه‌ای پرافتخار و میراث فرهنگی، به جایگاه خود در قلب اصفهانی‌ها و بازدیدکنندگان شهر، دست یافته است. اعتبار این مکان در کیفیت غذاها و مهارت آشپزان، به عنوان یک مقصد پرطرفدار در دنیای بریانی، بی‌نظیر است.اکنون این بریانی دارای 4 شعبه در اصفهان است.

در صورت سفر به اصفهان، توصیه می‌شود حتماً به بریانی اعظم که یکی از بهترین بریانی اصفهان است سر بزنید و از تجربه‌ی لذیذ بریان با مزه و ادویه‌های منحصر به فرد آن بهره‌مند شوید. این مکان تاریخی با محیطی متفاوت و دلنشین، یکی از بهترین بریانی های اصفهان است که می‌توانید در آن به لذت بریان خوش بپردازید.

آدرس شعبه ۱ بریانی اعظم: اصفهان، دروازه دولت، اول چهارباغ پایین

شماره تماس: 03132202070

این شعبه فقط بیرون‌بر است و جا برای نشستن ندارد.

آدرس شعبه 2 بریانی اعظم: اصفهان، کنار اداره پست، خیابان مسجد سید

شماره تماس: 03133383070

آدرس شعبه 3 بریانی اعظم: اصفهان، خیابان کمال اسماعیل

شماره تماس: 03132125730

آدرس شعبه 4 بریانی اعظم: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، چهارراه نظر، کنار پمپ بنزین

شماره تماس: 0313628093

2-بریانی شاد از بهترین بریانی ها اصفهان

بریانی شاد یکی از بهترین بریانی های اصفهان است که در فضایی بزرگ، سنتی و زیبا واقع شده و در انتهای یک کوچه محل قرار گرفته است. این غذاخوری با کیفیت بریانی عالی خود و نزدیکی به جاذبه‌های مهم شهر مانند میدان امام، کاخ هشت بهشت، کاخ چهل ستون و سی و سه پل، به چشم‌اندازی دلنشین دیگر از اصفهان افتخار می‌آورد. محیطی بزرگ و پرفضایی دارد، اما در ساعات شلوغی، مشتریان ممکن است برای خالی شدن میزها در صف‌ها منتظر بمانند.

در بریانی شاد، هر مشتری می‌تواند یک سینی بزرگ را برداشته و در حین حرکت در صف، انواع دسرها و مخلفات غذایی خود را انتخاب کند، سپس نهایتاً بریانی و آبگوشت مورد علاقه‌اش را سفارش دهد و در میز دلخواه خود به نوعی از آن لذت ببرد. پرسنل مجرب و مودب، سرویس‌دهی منظم، فضایی تمیز و دلنشین، موسیقی زنده و سنتی، از جمله نکات مثبتی هستند که این بریانی که از بهترین بریانی های اصفهان است به مشتریان ارائه می‌دهد.

آدرس: اصفهان، میدان امام حسین، دروازه دولت، ابتدای خیابان طالقانی

شماره تماس: 03132205774

نمایی از داخل بریانی شاد اصفهان

3-بریانی هشت بهشت بهترین بریان اصفهان

بریانی هشت بهشت یکی از بهترین بریانی های اصفهان در نزدیکی سی و سه پل و خیابان چهارباغ واقع شده و اگرچه فضا و سالن این غذاخوری بزرگ و به‌روز نیست، اما می‌توان در آن طعم اصیل و سنتی بریانی با کیفیت را چشید.

در صورتی که هوا مناسب باشد، میز و صندلی‌ها برای سرو غذا بیرون از غذاخوری چیده می‌شوند تا مشتریان که تمایل دارند، غذای خود را در هوای آزاد به خورد بیاندازند. نزدیک بودن بریونی هشت بهشت به شناخته‌شده‌ترین جاذبه‌های اصفهان از نقاط قوت آن محسوب می‌شود.

اگر به اصفهان سفر کرده‌اید، بریانی هشت بهشت یکی از بهترین بریانی های اصفهان را تجربه کنید تا از لذت غذای سنتی و اصیل این مکان لذت ببرید. همچنین می‌توانید از طبیعت خارجی و دیدنی‌های اطراف بهره‌مند شوید و غذا را در هوای آزاد به خورد بیاندازید.

آدرس: اصفهان، چرخاب، خیابان پاسداران، خیابان طاووس خانه

شماره تماس: 03132220987

نمایی از بریانی هشت بهشت اصفهان

4-بریانی بیشه بهترین بریانی اصفهان

بریانی بیشه یکی از بهترین بریانی های اصفهان است که در سال ۱۳۵۹ به وسیلهٔ حاج باقر متشکر تأسیس شد. این بریانی قبلاً دو شعبه داشته است؛ اما اخیراً شعبه دوم آن به دلیل تغییر مکان، تعطیل شده است. محیط این بریانی به‌روز و دلنشین است و بریون باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه‌ای را برای مراجعان خود تهیه و سرو می‌کند.

بریانی بیشه با معروفیت و کیفیت غذاهایش، جاذبه‌ای برای مشتریان اصفهان و گردشگران شهر محسوب می‌شود. طعم خوشمزه و اصیل بریون، همچنین آمیزه‌ی مناسب ادویه‌ها و گوشت گوسفند تازه، به این بریانی شهرت و اعتبار ویژه‌ای بخشیده است.

با انتخاب بریونی بیشه، می‌توانید در یک فضای دلنشین، از لذت یکی از بهترین بریانی های اصفهان بریان اصیل و دست‌ساز با مزه بالایی لذت ببرید و لحظات خوشی را سپری کنید.

آدرس: اصفهان، قینان،خیابان وحید،خیان بوستان سعدی

شماره تماس: 03136274927

نمایی از بریانی بیشه اصفهان

5-بریانی حاج محمود اخوان بهترین بریانی در اصفهان

بریونی اخوان با محیط دنج و آرام، یک مکان ویژه برای سرو بریون اصیل و حرفه‌ای در فاصله‌ای به دور از جاذبه‌های گردشگری اصفهان قرار دارد. این بریانی در منطقه شرق اصفهان و نزدیک به ترمینال بابلدشت واقع شده است.

محیط دلنشین این بریانی، یک فضای آرام و دنج را برای مشتریان خود فراهم می‌کند تا بتوانند از لذت یک بریان اصیل و متفاوت لذت ببرند. در اینجا، به همراه خانواده و دوستان خود می‌توانید لحظاتی دل‌نشین را سپری کنید و از طعم منحصر به فرد بریون اخوان لذت ببرید.

واقع شدن این بریانی در منطقه شرق اصفهان و نزدیک به ترمینال بابلدشت، امکان دسترسی آسان‌تر برای مشتریانی که از خارج از شهر به اصفهان سفر می‌کنند، فراهم می‌آورد و باعث می‌شود تا بی‌درنگ از بریون اخوان لذت ببرند.

اگر به دنبال یک تجربه متفاوت از بریانی هستید و به دنبال یک مکان آرام و دلنشین هم هستید، بریونی اخوان یکی از بهترین بریانی های اصفهان خواهد بود.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، بن‌بست سنایی

شماره تماس: 03132220987

نمایی از بریانی اخوان اصفهان

6-رستوران شهرزاد بهترین رستوران بریانی اصفهان

رستوران شهرزاد با بنیان‌گذاری عبدالرحیم فرودستان در سال ۱۳۴۶ تأسیس شد و استادان معروفی چون مرحوم چایچی، رشتیان و مرآتیان در طراحی سنتی و زیبایی‌بخش آن همکاری داشته‌اند. فضای داخلی این رستوران اصیل، به نمایشگاهی از هنر و معماری اصفهان تبدیل شده و نمادی از فرهنگ قدیمی ایران و اصفهان را به تصویر می‌کشد. طرح‌های نگارگری بر روی دیوارهای این رستوران به زیبایی‌ها و ثروت‌های فرهنگی اصفهان اشاره می‌کند.

در رستوران شهرزاد، انواع غذاهای اصیل ایرانی و دریایی، پیش‌غذا و دسر سرو می‌شوند و بریون آن معروف است. سرویس خدمت مشتریان به صورت مشتری‌مدار و با کیفیت بالا است و این ویژگی‌ها مدیریت متفاوت این رستوران را نشان می‌دهد.

در این رستوران با فضای سنتی و آرامش‌بخش، تجربه خوش‌طعم بهترین بریانی های اصفهان و لحظات لذت‌بخش را به دست می‌آورید و می‌توانید با علاقه‌مندان خود، تجربه‌ی لذت‌بخشی را سپری کنید.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، ابتدای خیابان عباس آباد

شماره تماس: ۰۳۱۳۲۲۰۴۴۹۰ و ۰۳۱۳۲۲۰۲۸۷۱

نمایی از رستوران شهرزاد اصفهان

7-کباب و بریان حاج محمود شفاعت

بریونی حاج محمود شفاعت، یکی از بهترین بریانی های اصفهان با برخورداری از تاریخچه‌ی طولانی‌ترین و قدیمی‌ترین . بهترین بریانی های اصفهان، از محبوب‌ترین مقاصد خوراکی در این شهر محسوب می‌شود. از سال ۱۲۸۴ هجری شمسی شعبه یک این بریونی راه اندازی شد و این واقعیت که این بریانی بیش از ۱۱۶ سال فعالیت کرده و هنوز هم پرطرفدار است، گواهی بر کیفیت و انصاف آن است.

مکان اصلی بریانی حاج محمود در نزدیکی میدان امام علی (میدان عقیق)، حمام شیخ بهایی و مسجد جامع اصفهان قرار دارد. این بریونی اکثر اوقات شلوغ بوده و بسیاری از مشتریان برای سرو غذا و خالی شدن میزها باید چند دقیقه‌ای صبر کنند. اخیراً شعبه دوم این رستوران که تنها بریانی سرو می‌کند، در کوچه جلفا افتتاح شده است.

در بریونی حاج محمود شفاعت، علاوه بر بریان‌های چرب و سنگین، انواع غذاهای محلی و ترش نیز سرو می‌شوند که به‌ترشی و محلی‌های بریانی اضافه می‌شود. امکان سرو غذا در فضای باز نیز در این رستوران وجود دارد و اغلب اوقات موسیقی زنده نیز در فضای سنتی این بریونی اجرا می‌شود.

آدرس شعبه 1: اصفهان، خیابان جمال الدین عبدالرزاق، بازار انقلاب، جنب کوی حمام شیخ بهایی

شماره تماس: ۰۳۱۳۴۴۷۰۰۴۵

آدرس شعبه 2: اصفهان، کلیسای وانک، کوچه جلفا، عمارت جلفا شماره تماس: ۰۹۱۲۳۳۳۵۹۳۳

نمایی از کباب و بریان حاج محمود شفاعت در اصفهان

همچنین علاوه بر بهترین بریانی اصفهان، اگر به دنبال بهترین رستوران ها و فست فودهای اصفهان هستید میتوانید از صفحه زیر کمک بگیرید:

6 تا از بهترین رستوران های اصفهان

8 تا از بهترین فست فودهای اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب