در اصفهان کجاست

7 تا از بهترین گزفروشی های اصفهان (تاریخچه،آدرس، تلفن و ساعت کاری)

نمایی از  گز یکی از بهترین گزفروشی های اصفهان

در دل شهر اصفهان، که به عنوان یکی از جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری برجسته ایران شناخته می‌شود، شهری پر از خوراکی‌های سنتی و لذیذ است. از میان انواع شیرینی‌های محلی که به این شهر تعلق دارد، گز به عنوان یکی از خوراکی های خوشمزه و معروف این شهر معرفی میشود و این شهر گزفروشی های زیادی دارد که در اینجا 7 تا از بهترین گزفروشی های اصفهان را به شما معرفی میکنیم.

برای تهیه گز اصفهان از موادی مانند شکر، سفیده تخم مرغ، مغز بادام و پسته، هل و گلاب استفاده می‌شود. اما آنچه گز اصفهان را از سایر گزها متمایز می‌کند، استفاده از عصاره گزانگبین است. این عصاره از درختچه‌های گزانگبین در نواحی خوانسار و برخی مناطق چهارمحال و بختیاری به‌دست می‌آید و به گز اصفهان طعم و عطر منحصر به فردی می‌بخشد.

گز اصفهان به عنوان یکی از خوراکی‌های معتبر و شناخته‌شده در اصفهان است. طعم لذیذ این شیرینی و ترکیب منحصر به فرد مواد اولیه آن، آن را به یکی از نمادهای فرهنگی و گردشگری اصفهان تبدیل کرده است. گز اصفهان معمولاً به عنوان سوغات اصفهان شناخته میشود و گردشگران اغلب آن را به عنوان یک یادگاری از سفر به اصفهان به خانه می‌برند.

اگر به دنبال تجربه چشیدن بهترین گز اصفهان هستید، به بهترین گزفروشی های اصفهان سر بزنید و از طعم منحصر به فرد این شیرینی خوشمزه لذت ببرید. گز اصفهان با طعم و عطری متفاوت، ذائقه‌ای اصیل از اصفهان را به شما ارائه می‌دهد و تجربه مهمی در سفر به این شهر زیبا را برای شما به ارمغان می‌آورد.

ما در معرفی 8 تا از بهترین سوغات اصفهان نیز گز اصفهان را به شما معرفی کردیم.

در ادامه 7 تا از بهترین گزفروشی های اصفهان را به شما معرفی خواهیم کرد:

1-گز کرمانی، بهترین گز اصفهان

نمایی از گزفروشی کرمانی در اصفهان

در دل شهر اصفهان، که به عنوان یکی از مراکز فرهنگی و هنری ایران شناخته می‌شود، یک گزفروشی به نام “گز کرمانی” وجود دارد که از بهترین گزفروشی های اصفهان است و بیش از صد سال تاریخ دارد. این گزفروشی در دوران قاجار تاسیس شده و به مرور زمان، به عنوان یک نماد از تاریخ و فرهنگ اصفهانی مطرح شده است.

تاریخ نخستین بنا و سنگ‌نگاری گز کرمانی به دوران قاجار بازمی‌گردد، زمانی که حاج میرزا حسین محسن‌زاده کرمانی، بنیان‌گذار این گزفروشی، در اصفهان زندگی می‌کرد. او در آغاز، به عنوان یک سقط فروش (خرده‌فروش) در اصفهان مشغول به کار بود و اصولاً پسته‌ها را می‌شکست و مغز آن را می‌فروخت.

تغییر مهمی در زندگی حاج میرزا حسین در زمینه شیرینی‌پزی رخ داد زمانی که یک شیرینی‌پز از او پرسید: “تا کی پسته می‌شکنی و می‌فروشی؟ پاتیلی بخر و بیا با هم گز بسازیم”. این سوال، او را به فکری جدید و آینده‌نگرانه برده و او را به ایده تولید گز ترغیب کرد. حاج میرزا حسین پس از خرید یک پاتیل، کم‌کم کار شیرینی‌پزی را آغاز کرد. او پاتیل‌ها و کارگرها را به تدریج افزایش داد و از خانواده و دوستان خود دعوت کرد تا به او بپیوندند. این تغییر در مسیر کسب و کار او باعث شد تا گز کرمانی به یکی از بهترین گزفروشی های اصفهان تبدیل شود.

حاج میرزا حسین بعد از ۹۹ سال عمر، این دنیا را وداع گفت. اما ارثی که برای فرزندش، رضا محسن‌زاده کرمانی، به جا گذاشت، همچنان زنده است. رضا محسن‌زاده کرمانی اکنون میراث پدرش را با افتخار ادامه می‌دهد و گز کرمانی به عنوان یک نماد از تاریخ و هنر شیرینی‌پزی اصفهان و از بهترین گزفروشی های اصفهان در خیابان عبدالرزاق است. این گزفروشی نه تنها یک مکان برای تجربه طعم‌های لذیذ اصفهان، بلکه یک بخش از میراث فرهنگی و تاریخی این شهر است که تاکنون به مردم ایران و گردشگران خارجی خدمت کرده است.

سایت: kermanigaz.ir

شعبه مرکزی:

آدرس: اصفهان، چهارراه تختی، خیابان عبدالرزاق، دفتر و فروشگاه مرکزی گز کرمانی

تلفن: 03134495858

ساعت کاری: هرروز 8 صبح تا 10 شب

شعبه متروپل اصفهان:

آدرس: اصفهان، سی و سه پل، خیابان چهارباغ بالا، مجتمع تجاری متروپل

تلفن: 03131325686

ساعت کاری: هرروز 8 صبح تا 10 شب

شعبه فرودگاه اصفهان:

آدرس: فرودگاه بین المللی اصفهان، سالن پروازهای داخلی

تلفن: 5194 3527 031

ساعت کاری: هرروز 7 صبح تا 11 شب

شعبه میدان نقش جهان:

آدرس: اصفهان، میدان نقش جهان، ضلع شمالی میدان، جنب بازار قیصریه

تلفن: 9288 3221 031

ساعت کاری: هرروز 8 صبح تا 10 شب

کارخانه گز کرمانی:

آدرس: اصفهان، شهرک صنعتی جی، خیابان دهم

تلفن: 2350 3572 031

ساعت کاری: هرروز 8 صبح تا 4 بعد از ظهر

2-گز شاهکار(گز اصلی بلداجی)، معروف ترین گز اصفهان

نمایی از گز شاهکار

در دنیای شیرینی‌پزی اصفهان، یک نام به عنوان “گز شاهکار” میدرخشد. این برند امتیاز بالایی به عنوان بهترین گز اصفهان در سال ۱۴۰۱ توسط سازمان غذا و دارو گرفت و این امتیاز نشان‌دهنده کیفیت بی‌نظیر، رضایت مشتریان و رعایت بهداشت در این گزفروشی است که آن را به یکی از بهترین گزفروشی های اصفهان تبدیل کرده است.

گز شاهکار، که با نام گز اصلی بلداجی نیز شناخته می‌شود، در سال ۱۳۵۳ توسط حاج احمد طهماسبی تأسیس شد. این برند بزرگ به ارمغان آوردن تغییرات مهمی در دنیای گز و شیرینی‌پزی اصفهانی پرداخته و به تدریج به یک نماد از تاریخ و فرهنگ اصفهان تبدیل شده است.

توصیه می‌شود که در خرید گز اصلی بلداجی (گز شاهکار) دقت داشته باشید، زیرا تعدادی برند تقلبی با همین نام وجود دارد. گز شاهکار به عنوان اولین مخترع گز بدون شکر و پاتیل بخار گز به شهرت رسید و توانست این شیرینی را به یک محصول جهانی تبدیل کند.

اکنون گز شاهکار در بیش از ۲۱۸ فروشگاه در سراسر ایران و در ۱۳ کشور جهان نمایندگی فروش دارد. این برند معتبر از نشان استاندارد، iso 22000، و iso 9001 نیز برخوردار است. همچنین، گز شاهکار با ۳ نمایندگی رسمی در اصفهان خدمت به مشتریان را ادامه می‌دهد.

گز شاهکار به عنوان یک نماد از تاریخ و فرهنگ شیرینی‌پزی اصفهان، افتخار این را دارد که با کیفیت بالا و امتیاز برتر به جایگاه ویژه‌ای در دنیای شیرینی‌پزی ایران و جهان بایستد. در سفر به اصفهان، حتماً به این فروشگاه سر بزنید و طعم لذیذ گز شاهکار، از بهترین گزفروشی های اصفهان را تجربه کنید.

سایت: shahkargaz.com

تلفن: 03132216421 و ۰۹۹۱۰۳۶۴۲۶۹

ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ جمعه ها ۸:۳۰ تا ۱۳:۰۰

شعبه 1:

آدرس: اصفهان، خیابان عباس آباد، جنب هتل سعدی

شعبه 2:

آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، بین چهارراه حکیم نظامی و جلفا،،جنب رستوران مانی

شعبه 3:

آدرس: خیابان کاوه، خیابان بهارستان، نرسیده به میدان شهید علیخانی

شعبه بلداجی:

آدرس: بلداجی، میدان شهید سلیمانی، جنب بانک مهر اقتصاد

کارخانه:

آدرس: چهارمحال و بختیاری، بلداجی، بلوار کاشانی، کارخانه گز شاهکار

3-گز نیکومنش، دارای استاندارد ملی سازمان غذا و دارو

نمایی از فروشگاه مرکزی گز نیکومنش در اصفهان

در دنیای شیرینی‌پزی اصفهان، نام “گز نیکومنش” به عنوان یکی از بهترین گزفروشی های اصفهان میدرخشد. این برند با تأسیس در سال 1394 توسط آقای علیرضا جعفری و با همکاری تیم دانشجویی پرتلاش خود، بدون هیچ گونه تسهیلات بانکی راه‌اندازی شد. از آن زمان تاکنون، گز نیکومنش با استفاده از تجهیزات پیشرفته و بروز در صنعت شیرینی‌پزی، به یکی از واحدهای نمونه و برتر سازمان غذا و دارو تبدیل شده است.

یکی از دستاوردهای بزرگ گز نیکومنش، انتخاب به عنوان تنها واحد نمونه سازمان غذا و دارو بعد از سه سال فعالیت مستمر در زمینه تولید گز با کیفیت برتر است. همچنین، این برند با اخذ گواهی‌نامه استاندارد ملی ایران از سازمان استاندارد ملی، تعهد خود در رعایت بهداشت و کیفیت را به رخ کشیده است.

گز نیکومنش به عنوان یکی از اندک کارخانه‌های تولید گز با نشان استاندارد ملی است که محصولات خود را به کشورهای اروپایی صادر می‌کند. این برند به کارگیری مواد اولیه با کیفیت و تضمین بهداشت در تمامی مراحل تولید، به عنوان صادرکننده نمونه سال انتخاب شده و افتخارهای بزرگی را به ایران و اصفهان داده است.

گز نیکومنش در مکان تاریخی میدان نقش جهان اصفهان واقع شده‌، که این مکان‌ علاوه بر ارائه شیرینی‌های بی‌نظیر، شاهد زیبایی‌های تاریخی این شهر نیز می‌باشد. با تجربه کردن طعم‌های لذیذ گز نیکومنش، که از بهترین گزفروشی های اصفهان است، شما هم می‌توانید به میراث تاریخی و فرهنگی شیرینی‌پزی اصفهان سفر کنید.

آدرس: اصفهان، میدان نقش جهان، جنب عالی قاپو، پلاک۷۰

تلفن: 09133894028

ساعت کاری: هرروز به صورت شبانه روزی

سایت: nikoogaz.ir

4-گز مظفری

نمایی از گز مظفری اصفهان

قنادی مظفری، که از بهترین گزفروشی های اصفهان است، به وسیلهٔ مرحوم حاج محمد علی سید مظفری در سال 1310 در شهر اصفهان تأسیس شد. این مؤسسه از اوایل تأسیس خود به تولید مجموعه‌ای متنوع از شیرینی‌جات، گز، سوهان و شربت‌های خوشمزه معروف بود. اما از دهه 1340 به مدیریت حاج حسین سید مظفری، تمرکز تولید به سمت گز و سوهان رفت و اصرار بر کیفیت بی‌نظیر با مواد اولیه درجه یک گذاشته شد.

گز مظفری به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه، مغزیجات با کیفیت برتر، عدم استفاده از مواد شیمیایی و نگهدارنده‌ها و استفاده از موادی از جمله انگبین، شیرخشت و عسل، به یک نماد از کیفیت و طعم اصیل ایرانی تبدیل شده است. این برند با بیش از 9 دهه سابقه فعالیت مستمر و بدون هیاهوهای تبلیغاتی، نمادی از مهارت و تعهد به هنر گز سازی و تولید محصولات بی‌نظیر در طعم، بافت و عطر گز اصفهانی است.

محصولات گز مظفری در بسته‌بندی‌های متنوع و جذاب عرضه می‌شوند، که به همین دلیل به عنوان هدیه‌ای بی‌نظیر برای دوستان، همکاران و مدیران محسوب می‌شوند. این برند تاریخی، غنی از عشق به کیفیت و طعم‌های اصیل ایرانی است.

شعبه مرکزی اصفهان:

آدرس: اصفهان، خیابان شیخ بهایی، بین تقاطع قصر و آذر

تلفن: 03132361112

ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه ازساعت 8:30 الی 21:30 و روزهای تعطیل 9:30 الی 20

شعبه 5 رمضان:

آدرس: اصفهان، خیابان مسجد سید، ابتدای خیابان 5 رمضان، ساختمان کسری

تلفن: 03133447024

ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه 8:30 الی 21:30 و روزهای تعطیل 9:30 الی 14

شعبه حمزه:

آدرس: اصفهان، مشتاق دوم، خیابان حمزه اصفهانی جنوبی، نرسیده به 22 بهمن

تلفن: 03132661805

ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه 9 الی 21:30 و روزهای تعطیل 10 الی 14

شعبه شریعتی:

آدرس: اصفهان، خیابان شریعتی غربی، ساختمان رامتین 3

تلفن: 03136291953

ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه ازساعت 8:30 الی 21:30 و روزهای تعطیل 16 الی 21

شعبه نقش جهان:

آدرس: اصفهان،میدان نقش جهان،بین ورودی حافظ و سردر قیصریه پلاک 6

تلفن: 03132223410

ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه 10الی 22 و روزهای تعطیل 10 الی 22

شعبه شیخ صدوق:

آدرس: اصفهان، خیابان شیخ صدوق جنوبی، نبش کوچه 15

تلفن: 03136688555

ساعت کاری: جهت اطلاع از ساعت کاری این شعبه با شماره ذکر شده تماس حاصل فرمایید.

شعبه اشراق:

آدرس: اصفهان، خیابان اشراق شمالی، نبش کوچه پنجم، ساختمان الهیه

تلفن: 03131321170

ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه 9 الی 21 و روزهای تعطیل 9:30 الی 14

5-گز آریا

نمایی از گز آریا اصفهان

گز و شیرینی آریا یکی از موفق‌ترین کسب‌وکارهای خوراکی در ایران است که توسط خانم صدیقه آریا کیا تأسیس و راه‌اندازی شده است. او در سال 1324 خورشیدی (1945 میلادی) به دنیا آمد و از سال 1360 با شروع کار حرفه‌ای خود در زمینه تولید و توزیع گز و شیرینی‌ پرداخت.

از آغازین روزهای کاری خود، خانم آریا کیا با تشکیل دسته‌های غیر حرفه‌ای از بانوان در اصفهان شروع به کار کرد. این تصمیم نه تنها به ایجاد فرصت‌های شغلی برای زنان این شهر کمک کرد، بلکه منجر به تأسیس یک منبع درآمد پایدار برای نیروهای مستعد و ایجاد یک کارآفرینی مثبت در جامعه شد.

محصولات با کیفیت عالی ارائه شده توسط مجموعه گز و شیرینی آریا، باعث موفقیت چشمگیر این کسب‌وکار شده است و آن را به یکی از بهترین گزفروشی های اصفهان تبدیل کرده است. افزایش تعداد شعبه‌ها در شمال، جنوب و مرکز نشان‌دهنده تلاش‌های مداوم خانم آریا کیا برای بهبود خدمات و ارتقاء سطح کیفیت ماشین‌آلات و دستگاه‌ها است.

همچنین، او در کنار فعالیت حرفه‌ای خود به عناوین مختلفی، از جمله بانوی نخبه و نمونه استان، کارآفرین و خیر سازنده مکان‌های آموزشی و فرهنگی دست یافته است. این ها نمونه‌های تأثیرگذاری از تعهد خانم آریا کیا به جامعه ایرانی و به ویژه مردم هنرمند اصفهان در افزایش سطح فرهنگ و معرفت جامعه است.

گز و شیرینی آریا به عنوان یک مثال برای کارآفرینان و زنان کارآفرین در ایران، نه تنها نمونه‌ای از موفقیت در عرصه کسب‌وکارهای خوراکی است، بلکه نماینده تلاش و اراده برای ارتقاء جامعه و فرهنگ است.

شعبه مرکزی:

آدرس: اصفهان، ميدان آزادي، خيابان هزارجريب، روبروي دانشگاه اصفهان

تلفن: 03136684600  و 03136690032

شعبه شمال شهر:

آدرس: اصفهان، خیابان برازنده، ورودی از خیابان بعثت

تلفن: 03134523931 و 03134523932

6-گز آنتیک، از بهترین گزفروشی های اصفهان

نمایی از گز آنتیک اصفهان

گز آنتیک اصفهان یکی از بهترین گزفروشی های اصفهان است که با تکیه بر دانش و تجربه خاندان دردشتی با بیش از ۸۰ سال سابقه و مدیریت آگاه و دوراندیشانه، به تولید گز سنتی با استفاده از دانش روز دنیا به نام “آنتیک” پرداخت.

مدیریت این شرکت با تمرکز بر رضایت مشتریان، تلاش‌های مداومی برای بهبود و توسعه فعالیت‌های خود انجام می‌دهد. از جمله اقدامات مهم این شرکت، می‌توان به اصلاح تکنولوژی تولید گز به شکل سنتی و مدرن، افزایش مدت زمان ماندگاری گز و تولید محصولات طبیعی بدون مواد نگهدارنده و افزودنی شیمیایی اشاره کرد. همچنین، این شرکت پیشگام در صادرات به بازارهای جهانی بوده و گزهای خود را با افزودن مواد معطر و طعم‌دهنده‌های طبیعی مثل گزانگبین، ترنجبین، شیر خشت و عسل غنی‌سازی می‌کند.

گز آنتیک اصفهان با استفاده از دستگاه‌های مجهز و مدرن و تولید محصولات با استفاده از مواد اولیه با کیفیت، در سیستم مدیریت کیفیت و ایمنی و سلامت مواد غذایی، استاندارد جهانی را رعایت می‌کند. این شرکت به عنوان یک نماد از توسعه و پیشرفت در عرصه تولید گز در ایران و جهان شناخته می‌شود.

سایت: antiquegaz.ir

شعبه عبدالرزاق:

آدرس: اصفهان، خیابان عبدالرزاق، نرسیده به میدان امام علی

تلفن: 03132218000 

ساعت کاری: هرروز از ساعت 8 تا 21

شعبه چهارباغ:

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا ، مجتمع باران

تلفن: 03136674953

ساعت کاری: هرروز از ساعت 8 تا 23

شعبه سیتی سنتر:

آدرس: اصفهان سیتی سنتر، طبقه اول، روبروی ورودی هایپر 

تلفن: 03136516849

ساعت کاری: هرروز از 10 تا 23

شعبه خاقانی:

آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، نبش خیابان خاقانی

تلفن: 03136243571

ساعت کاری: هرروز ساعت 8 تا 11 و جمعه ها 8:30 تا 10:30

شعبه حافظ:

آدرس: اصفهان، خیابان حافظ، سمت راست قبل از ورودی میدان نقش جهان

تلفن: 03132224104

ساعت کاری: هرروز ساعت 8 تا 23

شعبه حکیم:

آدرس: اصفهان، خیابان حکیم مقابل پارکینگ حکیم 

تلفن: 03132219872

ساعت کاری: هرروز ساعت 9 تا 23

شعبه شیخ صدوق:

آدرس: خیابان شیخ صدوق شمالی، روبروی بانک ملت

تلفن: 03136225146

ساعت کاری: هرروز از 8 تا 23

شعبه فرودگاه:

آدرس: اصفهان، فرودگاه شهید بهشتی

ساعت کاری: هرروز 8 تا 23

کارخانه:

آدرس: اصفهان، شهرک صنعتی جی، خیابان هشتم، پلاک 3

تلفن:  03135720805

7-گز و شیرینی نیوشا

نمایی از گز نیوشا

شیرینی نیوشا، با تاریخی پر از اصالت، و تجربه‌ای بیش از ۱۰۰ سال در دنیای قنادی و شیرینی‌پزی، از دیرباز تا به امروز در قلب شهر اصفهان، به عنوان یکی از بهترین گزفروشی های اصفهان شناخته شده است. این مغازه نه تنها جایگاه ویژه‌ای در دل مردم اصفهان دارد، بلکه خاطرات ناب و شیرینی‌های لذیذی از دیروقت تا اکنون را برای بسیاری از مشتریان خود به خاطر می‌آورد.

داستان نیوشا از سال ۱۲۸۸ آغاز شد، زمانی که با همکاری حاج محمدحسین رفیعیان به عنوان استادکار، در ابتدای دوران جوانی، شروع به تولید گز و شیرینی کرد. کسب و کار نیوشا تا سه نسل از خانواده رفیعیان منتقل شد و همچنان با تلاش و پشتکار، ادامه دارد.

در اوایل تاریخ، پدربزرگ‌های آنها کسب و کار خود را با نام “بنگاه قنادی شکرچین” در محله‌ی ناروند (کنونی: خیابان طالقانی) راه انداختند. نسل بعدی نیز این راه را با تلاش و پشتکار ادامه داده و کسب و کار خانوادگی را گسترش دادند.

در سال ۱۳۴۸، مجموعه گز و شیرینی خشایار در نزدیکی مرکز حمل‌ونقل بین شهری (گاراژ تی‌بی‌تی در آن زمان) در مرکز شهر اصفهان تأسیس شد و از آن زمان تا به امروز به عنوان یکی از بهترین گزفروشی های اصفهان شناخته می‌شود. مشتریان عزیز، همچنین این فروشگاه را به اسم‌هایی چون گز گلبن و گز خشایار به یاد می‌آورند.

سال ۱۳۷۲، نام شیرین و جذاب نیوشا وارد مرحله جدیدی شد. این مجموعه فعالیت در زمینه‌ی تولید کیک، شیرینی و گز را وارد بخش جدیدی کرده و همچنان با حفظ اصالت، تلاش در به‌روزرسانی سلیقه مشتریان و ارتقاء انتظارات نسبت به قنادی‌های سنتی دوران خود را دنبال کرد. از آن زمان تا به امروز، نیوشا با استفاده از تجربه، استفاده از تکنولوژی‌های نوین و تمرکز بر کیفیت، توانسته است که در سطح کشور از پیشگامان این عرصه باشد.

توجه ویژه به کیفیت در تمامی مراحل تولید، از انتخاب مواد اولیه تا آماده‌سازی، باعث می‌شود که مشتریان از محصولات مرغوب و لذیذ نیوشا بهره‌برده و شادمانی و سلامتی را در همراهی با این شیرینی‌ فروشی تجربه کنند و این موضوع، این شیرینی فروشی را در لیست بهترین گزفروشی های اصفهان قرار میدهد. این موضوعی است که باعث می‌شود مشتریان نیوشا به دوستان همیشگی و وفادار این برند تبدیل شوند.

در سال ۹۷، با توجه به نیازهای روز به احترام حقوق و خواست مشتریان، نیوشا قنادی اینترنتی را راه‌اندازی کرد و به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و وبسایت پرداخت. این اقدام به منظور پاسخگویی سریعتر و بهتر نیازهای مشتریان صورت گرفت.

شیرینی نیوشا با افتخار به عنوان یک نماد از تاریخ و میراث قنادی و شیرینی‌پزی در اصفهان شناخته میشود و همچنان با ارائه شیرینی‌های لذیذ و با کیفیت، در لیست یکی از بهترین گزفروشی های اصفهان قرار دارد .

سایت: www.newshacompany.com

ساعت کاری: هرروز از ساعت 9 الی 22

شعبه توحید:

آدرس: اصفهان، خیابان توحید شمالی، روبروی تالار فرشچیان، کافه قنادی نیوشا

تلفن: 03136262222 و 03136263333

شعبه شریعتی:

آدرس: اصفهان،  خیابان شریعتی شرقی، نبش کوچه 5

تلفن: 03136262686 و 03136270400

شعبه مسجد سید:

آدرس: اصفهان، خیابان مسجد سید، نرسیده به خیابان زاهد

تلفن: 03133364870 و 03133365982

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب